Як і обіцяли минулого четверга (ми писали в минулому номері) представники профспілки КП «Житловик» зібралися цього вівторка на чергове засідання щоб заслухати звіт та пояснення керівників підприємства та представників від міської ради щодо ситуації, яка сталася на підприємстві з виплати заробітної плати та зняття індексації.
Попри обіцянки зібрати збори біля адмінкорпусу КП «Житловик», члени конференції зібралися у Будинку культури імені Тараса Шевченка.
Головуючий на засіданні начальник ВКГ Юрій Угрюмов, після оголошення порядку денного дав слово начальнику КП «Житловик» Віктору Марчуку.
Як зазначив Віктор Іванович, «ситуація, що склалася сьогодні була майже кожного року але в попередні роки ці питання вдавалося вирішувати. Цього року набагато важче. І про це я розповідав під час засідання профкому ще 26 серпня. Я вважав, що ті люди, які були на засіданні - а їх було більше 50 чоловік - зможут
...
Читати далі »
|
Нещодавно відбулася нарада з питань надзвичайних ситуацій, на котрій, окрім іншого, розглянули способи та шляхи оповіщення жителів міста у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
За словами головного спеціаліста з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Бурштинської міської ради Мар’яни Німченко, у місті є радіоточки, з власниками котрих потрібно укласти договори про співпрацю і через які в першу чергу можна повідомляти бурштинців про ту чи іншу ситуацію.
Також у разі виникнення надзвичайних ситуацій буде задіяно сигнальні машини газової служби, електриків, пожежної служби, лікарні. Також, за потреби, у всіх Церквах міста будуть бити в дзовни і буде активно використовуватись церковна озвучка. Саме так мешканці міста зможуть зрозуміти, що сталася біда.
У школах сповіщуватимуть про небезпеку три протяжні дзвінки. У випадку таких дзвінків всі мають негайно покинути приміщення. Система, за словами начальника відділу осв
...
Читати далі »
|
Увівторок на сайті ЦВК появилася постанова про призначення виборів у об’єднаних громадах. У ній йшлося про оголошення виборів у чергових 85 новостворених об’єднаних територіальних громадах у низці областей. Ці вибори відбудуться разом із рештою України в неділю, 25 жовтня. Таким чином, наразі Центрвиборчком оголосив початок виборчого процесу перших виборів депутатів сільських, селищних, міських рад уже 159 об’єднаних територіальних громад та відповідних сільських, селищних, міських голів.
У вищезгаданій постанові йшла мова і про громади в Івано-Франківській області. Зокрема, окрім раніше анонсованих виборів у Печеніжинській громаді ЦВК оголосила вибори у Верхнянській громаді Калуського району та Старобогородчанській Богородчанського району. Натомість про Бурштинську об’єднану територіальну громаду у цій постанові згадки немає.
Враховуючи те, що Бурштинська громада була створена найпершою у області ми звернулися за поясненнями до міського голови Бу
...
Читати далі »
|
Нещодавно в конференц-залі Бурштинської міської ради відбулося засідання Комітету з впровадження Стратегії соціального партнерства компанії ДТЕК та міста Бурштин. Основне питання, що виносилося на розгляд комісії це – направлення фінансування в сумі 270 тисяч 767 гривень на проекти 2015 року із цілим рядом призначень. Зокрема, в процесі роботи було затверджено одноголосною кількістю голосів членів робочої Комісії дофінансування конкурсу «Відкрите місто» в рамках проекту Фонду Східна Європа у розмірі 100 тисяч гривень. Також затвердили співфінансування проектів ЄС від громадських організацій в сумі 26 тисяч гривень, ці кошти будуть спрямовані на такі проекти: «Відкриті гроші: комплексна модель ефективної участі громади у формуванні та моніторингу бюджету міста Бурштина» (подавач ГО «Центр права та протидії корупції», партнери – міська рада, ДТЕК, АМЕР міста Бурштина); «Розвиток заради змін: активізація жінок в період кризи»
...
Читати далі »
|
- По приватному сектору почастішали випадки крадіжок сміттєвих баків. – розповідає майстер ЖЕГ КП "Житловик" Т. М. Пєкна. – Зокрема, нещодавно така неприємність сталася в с. Вигівка. Господарі, коли виявили пропажу, самі ходили по селі шукати, потім звернулися до нас, а ми, в свою чергу, відправили їх в міліцію писати заяву. Проблема полягає в тому, що ми не знаємо, як далі бути з такими випадками. Адже, згідно договору, мешканці несуть відповідальність за бачок, але ж вони його не поламали, не знищили. Фактично то не їхня провина. Але ж усі ці баки у нас на балансі числяться. Зараз на приватний сектор закупити сміттєвий бак коштує від 700 до 900 грн. Нещодавно на вулиці Міцкевича, коло заправки, молода мама винесла контейнер. Над’їхала машина з центральної траси, висипали сміття їй під фіртку, забрали бачок і поїхали. На Франка, 1 – така ж історія, вкрадено бачок. В дитячому садку №1 також вкрали контейнери.
Трапляються
...
Читати далі »
|
7 вересня в Агенції місцевого економічного розвитку (АМЕР) відбулося підбиття підсумків конкурсу «Місто своїми руками» в рамках впровадження програми Фонду «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади міста Бурштина».
Для участі в конкурсі було зареєстровано дев’ять проектів, серед них: облаштування подвір’я у школі № 3; дитячий майданчик на території монастиря в старій частині міста; облаштування спортивного майданчика у ЗОШ № 2; теплі та затишні класи для учнів гімназії; тротуар до НВК; дитячий майданчик по вул. О. Басараб 3; улаштування дороги в межах села Вигівка; створення відпочинкової зони біля «криниченьки»; заміна вікон у відділенні екстреної медичної допомоги.
Після їх презентацій відбулося оцінювання. За умовами конкурсу 30 балів проект міг отримати від членів конкурсної комісії, а також було шість категорій по 5 балів в кожній, також можна було отримати 5 додаткових балів за
...
Читати далі »
|
Житлово-комунальне господарство – це важлива соціальна галузь, яка забезпечує населення, підприємства та організації необхідними житлово-комунальними послугами, суттєво впливає на розвиток економічних взаємовідносин у місті. В цей же час, воно є найбільш технічно відсталою і технічно застарілою галуззю економіки з багатьма проблемами, що останнім часом особливо загострилися по всій Україні. Не виняток і наше Бурштинське комунальне підприємство «Житловик», фінансовий стан якого став причиною проведення двох (03.09.2015 р. та 08.09.2015р.) профспілкових конференцій працівників з питань виплати заробітної плати та відміни індексації. Під час обговорення цих питань пролунало багато звинувачень в сторону керівництва КП «Житловик» та міста, на які хотілося б дати пояснення.
Щодо фінансового стану: дефіцит оборотних коштів підприємства призвів до кризи в розрахунках по заробітній платі, обов’язкових податках і зборах, за отримані послуги від інших
...
Читати далі »
|
Бурштинська міська рада Івано-Франківської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Рішення від 26.08.2015 р. №165
Про організацію громадських робіт
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування», ст. 31 Закону України «Про зайнятість населення», Положення про організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру, затверджено Кабінетом Міністрів України від 20.03.2013 р.№175, враховуючи те ,що громадські роботи носять суспільно-корисний характер, направлені на забезпечення інтересів територіальної громади міста, виконавчий комітет міської ради вирішив:
1. Організувати в вересні-жовтні-листопаді 2015 року громадські роботи з інформування населення про порядок отримання житлових субсидій та робота з документацією.
2. До виконання громадських робіт залучити зареєстрованих безробітних , які знаходяться на обліку в Галицькому центрі зайнятості .
...
Читати далі »
|
У четвер в Бурштин відбулася лекція на тему «Оформлення та подання проектної пропозиції» для місцевих громадських лідерів. Захід є частиною ініціативи «Проектний менеджмент для лідерів районних та сільських молодіжних громадських організацій», що реалізовується Івано-Франківською обласною організацією «Молода Просвіта» при підтримці управління молоді і спорту Івано-Франківської облдержадміністрації.
Подія зацікавила як членів неурядових об’єднань, так і представників студентського самоврядування, викладачів навчальних закладів. Кожен вважав за потрібне занотувати собі ті аспекти, які будуть важливими для отримання коштів на реалізацію задумів саме їхньою організацією чи ініціативою. Що таке грант, де шукати інформацію про можливе отримання грантових коштів, як показати власні напрацювання донору, визначення проблематики, оформлення кошторису – усе було детально розглянуто під час жвавого спілкування лектора з аудиторією.&nb
...
Читати далі »
|
Напередодні Дня рятувальника України ми не можемо оминути увагою людей, чия професія пов’язана із порятунком нашого з вами майна, здоров’я, а часто і життя.
Сьогодні «Бурштинський вісник» запросив до діалогу начальника державного пожежного рятувального поста м. Бурштина Мазура Володимира Олексійовича.
- Володимире Олексійовичу, розкажіть, будь ласка, читачам газети, як працює ваш підрозділ.
- Наш підрозділ працює в цілодобовому режимі; загальний штат складають 19 осіб, є двоє людей керівного складу і по 5 чоловік в кожній зміні. Наша діяльність полягає насамперед в практичній роботі під час гасіння пожеж та дій у надзвичайних ситуаціях, а також в посиленні оперативної готовності чергових відділень, покращення підготовки особового складу. На гасіння пожеж протягом липня, серпня, та поточного місяця особовий склад Д
...
Читати далі »
|
Результати ХІІІ туру та турнірна таблиця
ХІІІ- тур 06.09.15р. поч. о 16.00 год.
Куропатники - Дем`янів - 0 : 6
Демешківці – Тенетники - 5 : 2
Ст. Мартинів – Слобода - 2 : 4
Вигівка – Н. Мартинів - 3 : 2
таблиця:
Команда І В Н П М О
1.ЄВРОБУД (Вигівка) 12 10 1 1 47- 13 31
2.ДЕМЕШКІВЦІ 12 9 0 3 30- 22 27
3.ДЕМ»ЯНІВ 12 7 3 2 32- 14 24
4.СЛОБОДА 12 6 &nbs
...
Читати далі »
|
Інструкція про порядок заповнення бланку Заяви про призначення житлової субсидії
1. Заяву заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації (або особа, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг). Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла.
2. У правому верхньому куті має бути зазначено назва місцевого управління соціального захисту населення, до якого подається Заява.
3. У заяві зазначаються відомості про особу: прізвище, ім’я по батькові, зареєстроване місце проживання (для орендарів – фактичне місце проживання) із зазначенням адреси житла: поштовий індекс, населений пункт, вулиця, номер будинку, квартири), контактний номер телефону, реквізити паспорта громадянина України (серія, номер, ким і коли виданий), реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).
4. У Заяві необхідно підкреслити, на які
...
Читати далі »
|
За інформацією Посольства України в Китайській Народній Республіці у період з 6 по 8 листопада 2015 року у м. Чунцін (КНР) відбудеться друга Китайська міжнародна логістична виставка «Новий Шовковий Шлях, нові можливості».
Виставка організовується за сприяння Китайського комітету сприяння міжнародній торгівлі (ССРІТ) та муніципального уряду м.Чунцін.
Участь українських компаній у зазначеному заході надасть можливість презентувати широкому колу відвідувачів можливості та потенціал України в інфраструктурній та логістичній сфері, ознайомитися з аналогічними проектами іноземних учасників виставки, а також встановити безпосередні контакти з китайськими партнерами та провести бізнес-консультації щодо започаткування та налагодження співпраці у цій сфері.
Детальна інформація за телефоном +86 (10) 6532-63-59 та e-mail: emb_cn@mfa.gov.ua. Також можна звертатись за номером у Бурштині: 097 350-08-16.
|
21 травня 2015 року Верховною Радою України прийнято Закон України № 475-VIII «Про внесення змін до законів України щодо відомостей про кінцевого бенефеціарного власника (контролера) юридичної особи», яким продовжено до 25 вересня 2015 року строк подачі юридичним особам реєстраційної картки форми №4 для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Рекомендуємо не зволікати з подачею відповідної інформації, для вчасного внесення до Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідних змін!!!
Департамент економіки облдержадміністрації
|
Спадкуванням є перехід прав та обов’язків (спадщини) від фізичної особи, яка померла (спадкодавця), до інших осіб (спадкоємців) (стаття 1216 Цивільного кодексу України).
Спадкова справа заводиться за останнім місцем проживання спадкодавця. Це означає, що якщо спадкодавець проживав і був зареєстрований у місті (селищі, селі), районному центрі – необхідно звертатись до приватного нотаріуса, який здійснює свою діяльність у цьому місті (селищі, селі), районному центрі. Якщо ж спадкодавець проживав і був зареєстрований у місті – можна звернутись до будь-якого приватного нотаріуса, який здійснює свою діяльність на території міста. Так, оформленням спадщини займаються не тільки державні нотаріуси але й приватні нотаріуси. Законодавчо усунуто будь – яку різницю між державним і приватним нотаріусом і полегшено доступ людей до отримання якісних нотаріальних послуг.
На підтвердження місця відкриття спадщини нотаріусу подається довідка органу місцевого
...
Читати далі »
|
Затверджено новий Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру зарахованих коштів
Державна фіскальна служба України повідомляє, що з 01 вересня 2015 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 24.07.2015 № 666, яким затверджено Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів (далі – Порядок). Відповідно попередній наказ із зазначених питань від 22.10.2013 № 609 визнано таким, що втратив чинність.
Так, у документі наведено алгоритм і приклади заповнення поля «Призначення платежу» розрахункового документу при сплаті (стягненні) податків, зборів, митних платежів, єд
...
Читати далі »
|
|