Середа, 18.09.2019, 00:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Форма входу
Наші партнери
Календар
«  Вересень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Вересень » 14 » СОЦЗАХИСТ!!!
13:04
СОЦЗАХИСТ!!!

Інструкція про порядок заповнення бланку Заяви про призначення житлової субсидії
1. Заяву заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації (або особа, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг). Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла.
2. У правому верхньому куті має бути зазначено назва місцевого управління соціального захисту населення, до якого подається Заява.
3. У заяві зазначаються відомості про особу: прізвище, ім’я по батькові, зареєстроване місце проживання (для орендарів – фактичне місце проживання) із зазначенням адреси житла: поштовий індекс, населений пункт, вулиця, номер будинку, квартири), контактний номер телефону, реквізити паспорта громадянина України (серія, номер, ким і коли виданий), реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).
4. У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію:
-на оплату житлово-комунальних послуг;
- на придбання твердого палива та скрапленого газу (у разі коли житлове приміщення не забезпечується електро-, тепло- або газопостачанням для опалення).
Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.
5. У Заяві необхідно вказати відомості про житлово-комунальні послуги, якими користується сім’я, зокрема:
1) у графі „Номер особового рахунку” – номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
2) у графі „Найменування організації, що надає послуги” – назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
3) у графі „Примітки” зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме: „є лічильник”або „немає лічильника”.
6. У Заяві необхідно відмітити чи розглядати питання призначення субсидії комісією, створеною місцевими органами влади, що здійснюється на підставі обстеження умов проживання сім’ї.
Рішення про призначення субсидії комісією приймається у таких випадках:
- заявник є непрацездатною особою, проживає один і бажає отримати субсидію на збільшену площу житла;
- у складі сім’ї є особи які зареєстровані але не проживають у житловому приміщенні;
- сім’я протягом 12 місяців перед зверненням здійснила одноразову покупку або оплатила послуги на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тис гривень.
7. Відомості, зазначені у Заяві, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата заповнення Заяви.
Звертаємо увагу, що для громадян, які вже одержують субсидію, додатково надавати документи для її призначення непотрібно.


 Інструкція про порядок заповнення бланку Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії
Декларацію заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації (або особа, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг.
У правому верхньому куті зазначається назва місцевого управління соціального захисту населення до якого подається Декларація.
У розділі І:
У позиції 1 вказується: прізвище, ім’я по батькові особи, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації (або особи, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).
У позиції 2 необхідно зазначити загальну та опалювальну площу житлового приміщення (кв. метрів), кількість поверхів у будинку, а також підкреслити тип будинку: індивідуальний чи багатоквартирний.
У позиції 3 вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги із зазначенням прізвища, ім’я по батькові, дати народження, серії та номера паспорта, ідентифікаційного номера (за наявності) таких осіб. У графі „Примітки” можливо зазначити, що конкретна особа не проживає і їй не нараховується плата за житлово-комунальні послуги.
У розділі ІІ заповнюються відомості про всі види доходів (заробітна плата, пенсія, допомога, стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих, зазначених у договорі оренди), за попередній календарний рік (12 місяців 2014 року). Дохід може бути вказаний і за попередні три місяці, але при цьому особа має надати довідки про доходи за цей період.
Звертаємо увагу, що відтепер у Декларації непотрібно вказувати розмір доходу, а зазначається лише вид доходу та найменування організації,


«Листівка-запрошення»
Шановні мешканці м.Бурштин та с. Вигівка!

Ви отримали бланки Заяв та Декларацій на призначення житлових субсидій?
Звертаємося до Вас з метою інформування про те, що в Україні діє програма державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг, яка надається безготівково, у вигляді житлових субсидій.
Пропонуємо Вам використати право на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Для цього потрібно звернутися до відділу соціального захисту населення за місцем Вашої реєстрації (за фактичним місцем проживання) щодо призначення житлової субсидії, або Заяву та Декларацію надіслати поштою.
Звертаємо увагу, суттєво спрощено порядок призначення субсидій і форми Заяви та Декларації (інструкція заповнення у Додатках №1 та №2).
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, то відповіді на них Ви можете отримати у місцевому відділі соціального захисту населення у приміщенні  Бурштинської міської ради, І-поверх, 6-каб., або за телефоном 44-6оо.
Адміністрація відділу соціального захисту населення

 

Переглядів: 335 | Додав: vovak | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: