Вівторок, 26.11.2024, 22:44
Вітаю Вас Гість | RSS

Форма входу
Наші партнери
Календар
«  Грудень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Грудень » 14 » Виплата одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера
13:59
Виплата одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера

Відділ соціального захисту населення Бурштинської міської ради повідомляє, що Постановою КМУ від 19 серпня 2015 року № 604 затверджено Порядок та умови виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.
Одноразова грошова допомога виплачується у разі:
загибелі (смерті) волонтера – з дати смерті, що зазначена у свідоцтві про смерть;
встановлення інвалідності – з дати, що зазначена у довідці медико-соціальної експертної комісії
Одноразова грошова допомога призначається у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), якщо смерть/поранення волонтера настали:
1) під час надання волонтерської допомоги громадянам в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій, збройного конфлікту, у тому числі в період здійснення догляду за хворими, інвалідами, одинокими, людьми похилого віку та іншими особами, які через свої фізичні, матеріальні чи інші особливості потребують підтримки та допомоги і проживають в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій, збройного конфлікту;
2) під час надання волонтерської допомоги Збройним Силам, іншим військовим формуванням, правоохоронним органам, органам державної влади під час дії особливого періоду, правового режиму надзвичайного чи воєнного стану, проведення антитерористичної операції, бойових дій, збройного конфлікту.
 У разі загибелі (смерті) волонтера одноразова грошова допомога виплачується у розмірі 500 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб на дату загибелі (смерті), членам сім’ї, батькам та утриманцям загиблого (померлого) волонтера у рівних частинах.
У разі встановлення інвалідності внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва) одноразова грошова допомога виплачується волонтеру залежно від групи інвалідності у розмірі:
250 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, – інвалідам I групи;
200 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, – інвалідам II групи;
150 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, – інвалідам III групи.
Розмір одноразової грошової допомоги у разі встановлення інвалідності внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва) визначається виходячи з прожиткового мінімуму, чинного на дату встановлення інвалідності.
Для отримання одноразової грошової допомоги волонтери; члени сім’ї, батьки та утриманці загиблого (померлого) (далі – заявники) звертаються з необхідними документами до міжвідомчій комісії з питань розгляду матеріалів про визнання учасниками бойових дій та виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера, утвореній Державною службою у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції (далі – міжвідомча комісія).
Виплата одноразової грошової допомоги здійснюється на підставі рішення міжвідомчої комісії про призначення одноразової грошової допомоги органами соціального захисту населення:
за зареєстрованим місцем проживання особи, зазначеної у рішенні міжвідомчої комісії, – у разі загибелі (смерті) волонтера;
за зареєстрованим місцем проживання волонтера – у разі настання інвалідності волонтера.
Органи соціального захисту населення письмово повідомляють осіб, зазначених у рішенні міжвідомчої комісії про призначення одноразової грошової допомоги, про надходження такого рішення та необхідність звернення за отриманням одноразової грошової допомоги.
Для отримання одноразової грошової допомоги особа, зазначена у рішенні міжвідомчої комісії, подає органам соціального захисту населення такі документи:
заяву про перерахування коштів для виплати одноразової грошової допомоги із зазначенням рахунка в установі банку;
копії сторінок паспорта з даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату його видачі і місце реєстрації.
Виплата одноразової грошової допомоги здійснюється в порядку черговості відповідно до дати подання документів.
Відділ соціального захисту населення

 

Переглядів: 595 | Додав: REDAKTOR | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: