До 1 серпня треба вирішити проблему з ліфтами - 20 Липня 2016 - Бурштинський вісник
Понеділок, 05.12.2016, 03:24
Вітаю Вас Гість | RSS

Форма входу
Наші партнери
Календар
«  Липень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Липень » 20 » До 1 серпня треба вирішити проблему з ліфтами
13:14
До 1 серпня треба вирішити проблему з ліфтами

Ліфтове господарство в Україні загалом переживає складні часи: чимало підйомників відслужили свій термін експлуатації, ще більша їх частина потребує загального капремонту. У Бурштині ситуація з міськими підйомниками могла би вважатися задовільною, якби не прозаїчні проблеми, пов’язані з обслуговуванням ліфтів, котрі в свою чергу тягнуть за собою наболіле питання тарифів. 
У міськраді розповіли, що до цього часу послуги з технічного обслуговування ліфтів у Бурштині надавало ПП Прикарпатліфт згідно договору від 2012 року. У договорі передбачено зміну вартості послуг у разі збільшення мінімальної зарплати та розвитку інфляційних процесів, а також запропоновані зміни щомісячної вартості підрядних робіт, у випадку непогодження яких підприємство залишало за собою право призупинити надання послуг. За їхнім підрахунком, тариф мав би піднятись на 50%. 
 - Договірна ціна з Прикарпатліфтом вже п’ять років однакова, і ми цілий рік відтягуємо підвищення тарифу. – Розказав газеті заступник міського голови Володимир Гулик. – Бурштинську міську раду було повідомлено про те, що необхідно підняти тарифи на обслуговування ліфтів. Депутати як попередньої, так і цієї каденції піднімати тарифи не хочуть, а ми самі не можемо переукласти договір в зв’язку з тим, що оплата за користування ліфтами є складовою частиною комунальних платежів. Тому нещодавно ПП Прикарпатліфт прислало лист, в якому повідомило, що вони відмовляються обслуговувати підіймачі у Бурштині з 1 серпня. 
Міська рада оплачувала експертизу ліфтів, яка проводилась щороку. Цьогоріч вже проведено перевірку двох підіймачів, ще по двох експертиза якраз триває. Якщо після перевірки буде виявлено якісь несправності, то роботи щодо забезпечення належного технічного стану ліфтів також оплачує міська рада. 
Зараз ми ведемо переговори з фірмою, яка готова взятися за подальше обслуговування бурштинських ліфтів. Тут також існують певні складнощі, адже перш ніж укласти з кимось договір, треба розуміти, звідки ці кошти будемо брати. Тому на наступну сесію готується проект рішення про тарифи на обслуговування житла. Для кожного будинку, з ліфтами чи без, розрахується своя вартість. Чи погодять депутати нові тарифи – невідомо. Всі розуміють, що теперішні високі тарифи лягають на плечі населення, але потрібно якось виходити з тої ситуації. 
На сьогоднішній день ми платимо за обслуговування кожного підіймача 400 гривень в місяць, а в місті функціонує 20 ліфтів, це не враховуючи витрат на розхідні матеріали та електроенергію, яку споживає ліфт. По тарифу, який пропонується, орієнтовна вартість  на місто виходить 12 тисяч гривень в місяць – це те, що нам пропонував Прикарпатліфт в серпні 2015 року. Зараз в «Житловику» розглядають цю пропозицію, будемо спільно вирішувати це питання. 
Нам пропонують створити в Бурштині фірму, яка би обслуговувала підіймачі, з єдиною диспетчерською службою. Це було б зручно, ліфти б не вимикалися на ніч. Останній приклад – будинок по вулиці Стуса, 10, коли два тижні не працював ліфт, адже у Прикарпатліфті єдиний механік на всю область, котрий просто не мав змоги приїхати. Лише полагодили – через три дні ліфт знову зупинився… Тому існує проблема ліфтерів також. Ми зверталися до компанії ДТЕК з проханням провести відповідне навчання і нашим фахівцям, адже станційних ліфтерів готують на станції. Адже в житловому будинку мешканці ще можуть почекати ліфтера, а ось неполадки в лікарняному підіймачі – то вже серйозна проблема. До речі, лікарняний ліфт вже введений в експлуатацію, але для того, щоб він повноцінно обслуговувався, потрібно оформити відповідні документи. Наприклад, там також є проблема з ліфтером, в штатному розкладі лікарні має бути людина, яка мала би за це відповідати. 
Наразі триває пошук прийнятного шляху вирішення проблеми обслуговування ліфтів. 
Тетяна Зарецька

 

Переглядів: 59 | Додав: REDAKTOR | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: