П`ятниця, 20.09.2019, 19:14
Вітаю Вас Гість | RSS

Форма входу
Наші партнери
Календар
«  Січень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Січень » 2 » Звіт міського голови за 2012 рік
20:42
Звіт міського голови за 2012 рік
ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА
Протягом  2012 року  до виконавчого комітету міської ради надійшло   1699 документів  від ОДА, РДА, районної ради, підприємств, установ і організацій, 1462 – вихідної кореспонденції,  1736 заяв та звернень та громадян, 20  запитів на публічну інформацію. Від Секретаріату Президента, ОДА, РДА та урядової гарячої лінії надійшло – 35 письмових звернень і   44 колективних звернень . У зверненнях та скаргах в основному жителі піднімали питання приватизації земельних ділянок та індивідуальних житлових будинків, авто гаражів,  ремонту дахів та доріг, газифікації вулиць , благоустрою та упорядкування   прибудинкових територій, водовідведення стічних вод та ін. З усіх зареєстрованих заяв та звернень задоволено 1600 , що становить 92% від звернень, які надійшли.
Розглянуто  5 депутатських звернень та запитів. На усному прийомі у міського голови побувало 136 чоловік. Щотижнево у визначені дні проводиться прийом громадян з особистих питань заступниками міського голови, секретарем ради та керуючою справами виконкому.
На звернення жителів м. Бурштина та с. Вигівка видано  2104 довідки. У інформаційний центр  Міністерства юстиції  України направлено  17 запитів про реєстрацію архівних заповітів з 2003 по 2006 роки та отримано відповідні витяги про реєстрацію в Єдиному Державному Спадковому реєстрі. Складено 379 актових записи. З них: 160 - про народження, 132 - про смерть, 87 - про шлюб, оформлено і видано відповідні свідоцтва, довідки для отримання одноразових допомог на народження  та поховання.
Опікунською радою при виконавчому комітеті  міської ради  протягом  2012 року  проведено 6 засідань опікунської ради на яких розглядалися  питання  захисту  прав  неповнолітніх, встановлення  піклування , надання дозволу на придбання , дарування та відчуження житла , направлено документи в суд для  впровадження справи  про позбавлення  батьківських  прав.  Опікунською радою   проведено обстеження  умов проживання  дітей, які знаходяться під опікою. Проведено облік  багатодітних  сімей з встановленням місця проживання.
Проведено 14 пленарних  засідань сесій міської ради на яких прийнято 264 рішення. Серед основних питань, які розглядалися на пленарних засіданнях сесій  були: прийняття та виконання  програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Бурштина та с. Вигівка, план природоохоронних заходів по Бурштинській міській раді на 2012 рік, виконання міського бюджету; про готовність житлово-комунальної галузі та бюджетних установ міста до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013 р.р., про дотримання Закону  України «Про поховання та похоронну справу», затверджено Положення «Про дотримання тишини на території м. Бурштин та с. Вигівка , земельні питання ( про надання дозволу на складання технічної документації, про передачу земель громадян    м. Бурштин та с. Вигівка у приватну власність, про продовження терміну договорів оренди земельних ділянок)  і інше.
Проведено 13 засідань виконавчого комітету міської ради на яких прийнято 305 рішень. Основними питаннями які розглядалися виконавчим комітетом міської ради були : про встановлення тарифів на постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання для всіх груп споживачів; про  затвердження площ прибудинкових територій та територій, які обслуговуються ЖЕГ та ГБіО КП «Житловик»; про приватизацію житла; про прийняття в експлуатацію та оформлення права власності на автогаражі та житлові будинки та інші.
В порядку контролю  розглядалася інформація про хід виконання рішень виконавчого комітету та доручень міської ради.
Міським головою видано 669 розпоряджень. З них : з основної діяльності - 300, по особовому складу – 132, про відпустки – 147, про відрядження – 90. Заключено 6 договорів з Галицьким районним центром зайнятості населення на проведення громадських робіт.
Адмінкомісією розглянуто 16 протоколів, складених МВМ, КП «Житловик» і керуючою справами виконкому за невчасну реєстрацію новонароджених дітей. З них :
- по ст. 150 - порушення правил користування жилими будинками і жилими приміщеннями – 5 шт. ;
- по ст. 152 – порушення правил благоустрою території міст та інших населених пунктів – 7 шт.;
- по ст.. 212-1 – несвоєчасна реєстрація народження дитини – 3 шт.;
- по ст.. 156. ч.2 – порушення правил торгівлі алкогольними напоями – 1 шт.
  В результаті чого  оштрафовані на загальну суму            2 448грн.
Проводилася судово-претензійна діяльність виконавчого комітету, міської ради. Працівниками виконкому та ради прийнято участь у 101 судовому розгляді  справ за позовами про визнання нечинними рішень ради та виконкому, встановленні юридичних фактів,   визнання права власності на спадкове майно, стягнення коштів, зобов’язання вчинити дії, розірвання договорів оренди та іншими.  Підготовлена та направлено 5 апеляційних скарг на рішення судів першої інстанції.
За звітний період проведено 5 засідань комітету з конкурсних торгів.

ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ

Площа Бурштинської міської ради становить – 2163, 0 га. , в тому числі в межах населених пунктів Бурштина і села Вигівки – 1133, 0 га. з них с/г угідь 1297,1659 га.
Площа земель розпайованих сільськогосподарського товарного виробництва. Загальна кількість земель запасу – 394,2611 га, з них ріллі – 35,24 га, сінокоси – 37,4325 га, пасовищ – 204,1185 га, під господарськими дворами – 7, 2986 га, забудовані землі – 72,7551 га інші земля – 37,4164 га.
На території міської ради зареєстровано 2 фермерські господарства:
-  фермерське господарство Марусячин Остап Степанович – 63,3563 га, в тому числі с/г угідь – 53,6663 га, з них ріллі 35,200 га;
-   фермерське господарство «СКАВА» - 26,2118 га,
На даний час у власності громадян знаходиться – 959,4189 га  землі :
- особисті підсобні господарства – 532,4041 га;
- присадибні ділянки – 166,6080 га;
- садівництво – 17,8 га;
- гаражне будівництво – 5,40 га.
По раді укладено і зареєстровано 152 договори, фізичні особи – 121, юридичні – 31.
В 2011 році заключено додаткових угод по ставках орендної плати фізичних і юридичних осіб з проведенням нової грошової оцінки – 85.
Грошова оцінка земель м. Бурштина та с. Вигівка проведена в 2010 році. Ставка орендної плати збільшилася з 8 до 10 % для земель комерційного призначення.
За період 2010 – 2011 років:
- отримано заяв по земельних питаннях – 924;
- видано рішень по приватизації земельних ділянок - 273;
- вирішено питань по земельних конфліктах – 12;
- видано довідок по земельних питаннях –577
- всього виготовлено і видано на руки державних актів (первинна приватизація)- 1480.

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ НАСЕЛЕННЯ
Відділом міського  центру соціального захисту населення виконавчого органу міської ради складено 740 акти обстеження матеріально-побутових умов проживання громадян міста та с. Вигівка. Більшість з яких були направлені в управління праці та  соціального захисту населення Галицької РДА для призначення субсидій громадянам міста Бурштина , для  надання матеріальної допомоги Галицькою районною та обласною  адміністраціями,   здійснення догляду за одинокими перестарілими громадянами, що потребують постійного стороннього догляду та допомоги, в пенсійний фонд, на МСЕК для призначення пенсій по інвалідності, для надання матеріальної допомоги міською радою хворим та малозабезпеченим.
      Прийнято документів на субсидію  – у 498 чол., що дало можливість пенсіонерам, людям похилого віку , інвалідам, малозабезпеченим  вирішити проблеми з оформленням субсидій на місці, зняло потребу людей добиратися в м. Галич.
Надано консультацій з питань соціального захисту населення–695 чол.
Складено акти обстеження та комісією призначено матеріальну  допомогу малозабезпеченим, одиноким громадянам, багатодітним сім’ям, дітям-інвалідам, сиротам, онкохворим на лікування та для вирішення соціально-побутових проблем – 69 чол. на суму 24700 грн. з міського бюджету. Надано допомогу продуктами харчування одиноким перестарілим громадянам, малозабезпеченим сім’ям до свят Великодня – 29     чол. на суму 2450 грн. Центром соціального захисту населення проведено заходи для дітей до Дня міста у вересні – малюнок на асфальті. У заходах прийняло участь 72 дітей, які відповідно до зайнятих місць були нагороджені призами. Працівниками центру проводиться реєстрація та знаття з обліку громадян приватного сектору міста Бурштин та с. Вигівка. Центром соціального захисту проводиться видача повідомлень про призначення субсидій малозабезпеченим категоріям населення. Проводиться оформлення пакету документів для призначення багатодітним матерям звання « Мати – героїня».

Культура, освіта, молодь, спорт
Виконавчим комітетом традиційно проводяться культурно – мистецькі та спортивні заходи. В січні місяці до Дня Соборності та Свободи ти України проводився святковий концерт за участю духового оркестру Івано-Франківського музичного училища ім. Дениса Січинського.  
23 січня  в День вшанування пам’яті Героїв Крут відбувся рок – концерт в будинку культури ім. Т. Шевченка.
В  лютому місяці до відзначення Міжнародного дня рідної мови був проведений концерт  гурту «Самі свої».
З нагоди  198 річниці народження Тараса Шевченка в палаці культури «Прометей» відбулося мистецьке дійство.
При відзначенні 26-ї річниці Чорнобильської катастрофи було виділено 2 200 грн. для нагородження ліквідаторів на ЧАЕС.
Урочисто відзначалася 67-ма річниця Дня перемоги, проводилося  віче, панахида, нагородження ветеранів Великої Вітчизняної війни.
Варто відзначити належну організацію проведення обласного фестивалю «Бурштинове намисто», де було виділено 5 тис. грн. для технічного забезпечення та залучено підприємців міста для нагородження переможців.
1 червня 2012 року до Міжнародного Дня захисту дітей проводився святковий концерт, дитяча ігротека, конкурс малюнка на асфальті та інші конкурси в яких були нагороджені переможці.
В місті  урочисто відзначалися державні свята :  16-та річниця Конституції України, 21-ша річниця Незалежності України і День Державного прапора. Проводилися урочисті віче, святкові концерти, нагородження активних громадян міста, а також переможців змагань міського турніру з пляжного волейболу.
Святково відзначали 458-му річницю  міста Бурштина. Проводилася виставка декоративно-прикладного мистецтва «Моє рідне місто», в якій брали участь і були нагороджені навчально-виховні заклади міста. Відбувся футбольний турнір, шахматний турнір, змагання з міні футболу, піднімання гирі, учасники були нагороджені цінними подарунками. За участю учасників художньої самодіяльності ПК «Прометей», ансамблю «Кредо», народного артиста України Павла Дворського та гурту «Мандри» проводився урочистий  концерт, та за підтримки ДТЕК Бурштинська ТЕС – святковий феєрверк. До Дня міста були нагороджені кращі представники трудових колективів та депутати міської ради.
Бурштинці  урочисто  відзначали 70-ту річницю створення УПА. Біля символічної могили було проведено урочисте віче, святковий концерт та нагородження членів братства ОУН-УПА.
За поданням трудових колективів працівники установ та організацій були нагороджені грамотами та грошовими винагородами з нагоди їхніх професійних свят :  День працівника ЖКГ, День медичного працівника, День працівника культури, День працівника суду, День міліції, День енергетика .
На фінансуванні міської ради знаходяться  будинок культури                                             ім. Т. Шевченка та клуб с. Вигівка, при яких діють народний аматорський ансамбль народних інструментів, хор «Дністрове перевесло», жіночий та чоловічий квартети, драматичний гурток, гурток художнього слова, вокальний
 В даних закладах організовуються різноманітні заходи : святкові концерти, тематичні вечори, вечори молоді, вечорниці, конкурси.
Високий професійний рівень демонструє муніципальний оркестр, який є постійним учасником мистецьких заходів та урочистих подій в місті та районі.
Міською радою утримується чотири дошкільні навчальні заклади та два навчально-виховні комплекси, в яких створені належні умови для навчання, виховання і розвитку маленьких бурштинців.
Протягом року проводилися загальноміські толоки  : 4травня – до Великодніх свят та 17 серпня до Дня Незалежності.

Дохідна та видаткова частина міського бюджету 2012 року
 Для виконання своїх завдань міська рада  повинна мати  достатні фінансові  та матеріальні ресурси. Ресурси міського бюджету є обмеженими, міська рада  є рада з вилученнями в районний бюджет. Фінансові ресурси на соціально-економічний розвиток територіальної громади м.Бурштина та с.Вигівка у дефіциті, дотації поступають на виплату захищених статей бюджету.
Необхідно звернути увагу на те, що незважаючи на труднощі, пов’язані з фінансово-економічними проблемами в державі та в нашому місті, погіршенням економічної структури видатків місцевого бюджету -  місто Бурштин розвивається, за звітний період ми  майже не скоротили жодної соціально - значимої програми та зберегли робочі місця у бюджетних установах.
Дійсно рік 2012  був роком економічної нестабільності . І не можу сьогодні сказати, що змінилось наше життя на краще. Але з усією впевненістю хочу стверджувати, що на місцевому рівні ми робили все можливе, щоб була політична стабільність, не сталося різного роду потрясінь у життєзабезпеченні громади найнеобхіднішим: теплом, водою, електроенергією та газом. Забезпечувалася робота  підприємств комунального господарства «Житловик», закладів освіти, медицини та інших галузей. Хочу подякувати за роботу всім керівникам підприємств та установ міста, всім  жителям міста за турботу про чистоту в місті, за допомогу в проведенні благоустрою.
     І тому досягнення та прорахунки, успіхи та невдачі міської влади є нашими спільними. Хто не працює – той не має проблем. Я постійно звіряю свої кроки, свої дії з громадою, яка мене обрала.
 Про те, що зроблено за звітний рік, щоб покращити умови життя жителів нашого міста – сьогодні мова.  Сьогодні я з впевненістю доповідаю громаді міста про стан соціально-економічного та культурного розвитку, суспільно-політичну ситуацію в місті.
 Усвідомлюю і наголошую, що весь позитив, якого вдалося досягти, — це наші спільні здобутки. Разом з тим і нерозв’язані проблеми, яких ще, на жаль, вистачає, — теж спільні.
 Це і спільні упущення, і спільні орієнтири на майбутнє.
Саме завдяки прагматичній спрямованості співпраці міської ради, її виконавчого комітету, відсутності популістсько-критиканського підходу до розв’язання стратегічних питань розвитку міста вдалося досягти певних позитивних результатів. Рушійною силою всього процесу є діяльність депутатського корпусу міської ради,  депутатів, які працюють у  депутатських комісіях, на пленарних засіданнях сесій ради, які  ініціювали важливі аспекти соціально-економічного життя міста.
 Серед пріоритетних напрямків діяльності ради, її виконавчого органу у звітному періоді слід сказати про роботу комунального господарства «Житловик» . Окремим напрямком своєї роботи вважаю злагоджену, продуктивну роботу комунального підприємства міста  «Житловик». За короткий термін часу, завдячуючи працівникам комунального підприємства, вдалося багато чого досягти в системі житлово-комунального господарства. Результатом роботи комунального п-ва є благоустрій, порядок та чистота в місті, незважаючи на недофінансування КП «Житловик» зі сторони міської ради.
Великий  внесок у прибирання та розчищення  території  монастиря взяли на себе комунальне підприємство «Житловик». Хочу висловити щиру подяку за розуміння, підтримку у цьому питанні.
  Дохідна частина міського бюджету на 2012 р склала в сумі 27 965,0 тис.грн. в т.ч. доходи загального фонду – 11 351,3 тис.грн. та спеціального фонду – 16 613,4 тис.грн.
Дохідна частина міського бюджету  станом на кінець  року невиконана (87,7%) в частині доходу «Податок на доходи фізичних осіб» в сумі 2,4 млн.грн. що говорить про завищення даних показників та недофінансування делегованих  державою повноважень  органу місцевого самоврядування. Власні місцеві надходження характеризуються виконанням бюджету(140 %) в сумі 354,4 тис.грн. до планових показників.
Дотація з районного бюджету в сумі 1290.0 тис грн направлена на заробітну плату працівників бюджетних установ.
До спеціального фонду поступили кошти:
транспортні (місцеві податки) – 705,0 тис.грн.
субвенція на ремонт доріг – 600,5 тис.грн.
кошти бюджету розвитку – 1 370, 0 тис.грн.
кошти від продажу землі та відчуження майна – 245,7 тис.грн.
Видатки загального фонду міського бюджету в основному проводилися на виплату першочергових захищених статей бюджету, а саме :
- заробітна плата з нарахуваннями  8015,0 тис грн.
- харчування – 800,0 тис грн.
- енергоносії – 644,0тис грн.;
- виплата матеріальної допомоги – 51,3 тис грн..
В зв’язку з дефіцитом коштів в міському бюджеті склалася заборгованість по сплаті за комунальні послуги по бюджетних установах перед КП Житловик в сумі 531 тис. грн..
Вилучення з міського бюджету до районного бюджету проводилося з коефіцієнтом вилучення 0,8% в сумі  3862,0 тис.грн.
Видатки спеціального фонду направлялися на виконання програм соціально-економічного розвитку м.Бурштина і с.Вигівка та Плану природоохоронних заходів на 2012 рік, затверджених рішенням сесії міської ради та внесенням змін до них.
Бюджет розвитку – поступило коштів в сумі 1370,0 тис.грн.  які направлені на видатки:
- коригування Генплану 270,3 тис. грн..
- геологічне вивчення в т.ч.дослідно-промислова розробка ділянок питних підземних вод «Корчева» і «Коростовичі» - 50,0 тис. грн..
- капітальний ремонт покрівлі по вул. С.Стрільців,20 – 27,7 тис. грн.
- капітальний ремонт пішохідної доріжки вул..Шухевича,6 – 5,3 тис.грн.
- капітальний ремонт скверу по вул..Будівельників – 88,7 тис. грн..
- встановлення пішохідних комплексів в м.Бурштин – 29,5 тис.грн.
- капітальний ремонт приміщення НВК м.Бурштин – 22,9 тис.грн.
- капітальний ремонт будівлі каплички на кладовищі – 6,0 тис. грн..
- реконструкція водопровідної мережі по вул..Сагайдачного – 29,3 тис. грн..
- проект концепції комплексного розвитку на період до 2015 року – 12,0 тис.грн.
- еконструкція приміщення будівлі ДНЗ № - 50,0 тис. грн..
- влаштування входів в підїзди вул..Стуса, 5,9 – 64,5тис.грн.
- капітальний ремонт покрівлі будинку по вул..Д.Галицького ,5- 9,0 тис.грн.
- капітальний ремонт тепломережі по вул..Шухевича,16 – 10,4 тис.грн.
- капітальний ремонт сходових кліток по вул..С.Стрільців,12 – 34,1 тис.грн.
- закупівля труб на капітальний ремонт тепломережі по вул..С.Стрільців,4 – 26,9 тис.грн.
- капітальний ремонт теплотраси по вул..Бандери – 32,0 тис.грн.
- капітальний ремонт будівлі ДНЗ №3 – 43,0 тис. грн..
- влаштування місця для паркування автомобілів по вул..Калуська,7,9 – 16,5 тис.грн.
- влаштування місця для паркування автомобілів по вул..Будівельників,2а  – 11,5 тис.грн.
- капітальний ремонт приміщення ДНЗ №6 – 41,6 тис. грн..
- реконструкція теплового пункту із встановленням засобів обліку-            174,5 тис. грн..
 Всього – 1058,7 тис.грн.
Видатки на проведення робіт пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг -  поступило коштів в сумі  1305,5 тис. грн.., які направлені на видатки:
- капітальний ремонт дороги по вул..Шевченка - 299,2 тис. грн.. (кошти субвенції)
- капітальний ремонт дороги по вул..С.Стільців,4,5 – 208,1 тис.грн. (66,0 тис.грн. – власні кошти, 142,1 тис.грн.-  кошти субвенції)
- капітальний ремонт дороги по вул.. В.Стуса,20 – 69,2 тис. грн.. (кошти субвенції)
- послуги автогрейдера – 97,8 тис. грн..
- капітальний ремонт дороги с.Вигівка – 17,6 тис.грн.
- капітальний ремонт дороги по вул..Шухевича,14-16 – 42,0 тис.грн.
- капітальний ремонт дороги по вул..Енергетиків – 111,0 тис. грн..
- придбання гравійно-піщаної суміші – 78,5 тис.грн.
Всього – 923,4 тис.грн. (в т.ч. 510,5 тис. грн..- кошти субвенції)
Бурштинська міська рада в 2012 році надала субвенції районному бюджету на суму 1657,0 тис. грн.., а саме:
- Бурштинській міській лікарні 367,0 тис. грн..
- Бурштинській гімназії 85,0 тис.грн.
- Бурштинській ЗОШ №2  - 175,0 тис.грн.
- Бурштинській ЗОШ №3 – 30,0 тис.грн.
- Крилоська сільська рада 1000,0 тис.грн.

Економічна діяльність та співробітництво – 2012 рік
Основою економічного розвитку та умовою підвищення якості життя територіальної громади була і є  економічна діяльність. Успішність цього процесу  залежить від партнерських відносин, а також  активності  усіх членів  територіальної громади.
Міська рада працює над підготовкою  і поданням  проектних заявок  щодо  соціально-економічного розвитку територіальної громади. Протягом року приймала участь у Всеукраїнському конкурсі  проектів та програм розвитку органів місцевого самоврядування, де  було подано  4 проекти по тематиці енергозберігаючих технологій, реконструкції Будинку культури ім.Т.Шевченка, впровадження нових форм самоорганізації населення,  удосконалення методів забезпечення  продуктами харчування дитячих дошкільних закладів.
      Протягом 2012 р. в м.Бурштин зреалізований проект в ДНЗ № 2 «Вікно в дивосвіт дитини» по заходах з енергозбереження в сумі 178,0 тис.грн. по заміні вікон та дверей і проведення поточного ремонту приміщення, де проведені дані роботи. До виконання даних робіт були залучені ресурси міського бюджету (50,0 тис.грн.), обласного бюджету (60,0 тис.грн.), компанія ДТЕК (50,0 тис.грн.), спонсорська допомога КП «Житловик» (10,0 тис.грн.).
Протягом року проходить реалізація проекту ЄС «Енергоефективні поліпшення в м.Бурштин», який реалізовується в наступних напрямах:
- енергоефективні заходи в будівлях ЗОШ № 1 та ДНЗ № 6 (проведено енергоаудит закладів, зроблено промивку системи опалення, проводиться тендерна процедура на визначення виконавця по капітальному ремонті системи опалення та заміні вікон).
- заміну світильників по вулиці Коновальця та Стуса ( проведено енергоаудит вуличного освітлення і проводиться тендер на визначення виконавця робіт).
- заміна обладнання на БуТЕС.
- створення Дорадчого комітету з питань енергетичного розвитку
- розробка Муніципального Енергетичного Плану м.Бурштин на 2012-2015 рр.
- організація освітньої , публічно-інформаційної кампанії в закладах освіти
- запровадження системи енергетичного менеджменту та енергетичного моніторингу в бюджетних закладах.
В дошкільних закладах № 1, 2, 3, 6 та НВК м.Бурштина та с.Вигівка і ЗОШ № 1 проводиться щоденний  моніторинг споживання енергоресурсів відповідальними особами в даних закладах (завгоспи), який дозволяє не вкладаючи фінансів  прослідковувати споживання енергоносіїв і оперативно реагувати на виявлені недоліки.
 Важливою складовою розвитку міста є залучення інвестицій, що забезпечить певний економічний та соціальний рівень, підвищення привабливості регіону для бізнесу, сприяння створенню додаткових робочих місць, забезпечення конкурентоспроможності самоврядних територій.
В даному напряму місто Бурштин  засвідчило свою зацікавленість у реалізації проекту: «Співпраця - Інвестиції - Розвиток. Підтримка малих міст Івано-Франківської області у створенні системи комплексного обслуговування іноземних інвесторів» в рамках Програми «Польська допомога розвитку 2013»  Міністерства Закордонних Справ Республіки Польща. Місто Бурштин виступає партнером проекту за участю Івано-Франківської та Львівської обласних рад.
     Розроблені  і подані 3 проекти (за участю АМЕР м.Бурштин), які  мають за мету посилення привабливості міста Бурштин для іноземного інвестора через створення Центру обслуговування іноземних інвесторів і включення його в регіональну мережу.
В ході реалізації проекту на базі польського досвіду буде проведена підготовка кадрів для роботи в Центрі обслуговування іноземних інвесторів, сформовані бази даних інвестиційних пропозицій, створені інструменти для налагодження інформаційно-комунікативного середовища.
       Ми переконані, що реалізація проекту «Співпраця - Інвестиції - Розвиток. Підтримка малих міст Івано-Франківської області у створенні системи комплексного обслуговування іноземних інвесторів» буде сприяти залученню іноземних інвесторів,  посиленню інвестиційних потоків в розвиток міста Бурштин  та налагодженню польсько-української співпраці.
  По питанню створення інвестиційного середовища міська рада працює по Програмі соціального партнерства із компанією ДТЕК по проекту «Розробка концепції створення індустріального парку»:
- проведено засідання Робочих груп із залученням місцевих та зовнішніх експертів
- напрацьовані матеріали дорожньої карти по створенню індустріального парку у м.Бурштині
- розроблено інвестиційний паспорт м.Бурштина
- проведено презентацію концепції індустріального парку м.Бурштина
- організовано поїздку до Республіки Польща для вивчення досвіду із закордонними партнерами.
Дані матеріали висвітлено в газеті «Бурштинський вісник».
Одним із важливих проектів Програми соціального партнерства ДТЕК та м.Бурштин є створення Агенції Місцевого Розвитку м.Бурштин (АМЕР) – зареєстровано юридичну особу, 5 шт.од., які працюють над залученням додаткових коштів в місто.
 За участю АМЕР та Робочих груп розроблено Стратегію Соціального партнерства ДТЕК та м.Бурштин на 2013-2015рр. Стратегія передбачає фінансування проектів на суму 12 633,6 тис.грн. в місто Бурштин по напрямах:
- охорона здоров’я (міська лікарня) – 6485,7 тис.грн.
- розвиток бізнес-середовища – 1 306,0 тис.грн.
- соціальна інфраструктура – 842,4 тис.грн.
- енергоефективність – 3 449,5 тис.грн.
- активізація громади (міські конкурси) – 550,0 тис.грн.
З ініціативи  АМЕР за сприянням міської ради та  працівників НВК Бурштин в серпні 2012 р. для активізації дозвілля дітей в приміщенні НВК м.Бурштин  проведено акцію «Літній табір» із залученням волонтерів із Китаю, Малайзії, Бразилії та Саудівської аравії.
За сприянням міської ради залучено благодійну безповоротну  допомогу для  навчально-виховних комплексів міста Бурштин та с.Вигівка – надання  9-ти  одиниць оргтехніки для організації навчального процесу.
Переглядів: 970 | Додав: vovak | Теги: Петро Курляк | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: