62-сесія Бурштинської міської ради планувалась яко останнє зібрання депутатського корпусу шостого скликання. Тож святковий настрій, та передсесійна музика у залі налаштовувала на нетривалі дебати і швидкість у прийнятті рішень. Проте, не всі ще справи вирішені до кінця, тож голова вже на початку засідання повідомив присутніх, що це засідання не буде закрите, а продовжиться 21 жовтня о 12.00
Загалом до порядку денного сесії було включено 17 питань включно із земельними.
Та розпочали депутати знову з різного. Зокрема міський голова Петро Курляк зазначив, що останнім часом спостерігається дуже низька явка депутатів на сесійні засідання, що доволі негативно впливає на прийняття рішень і кладе під сумнів кожне спірне голосування. Проте завершився цей спіч вітанням усього депутатського корпусу із завершенням нелегкої каденції.
Далі народні обранці, а їх на момент початку сесії зібралось 18, взялись за розгляд питань порядку денного.
При розгляді бюджетного блоку депутати поцікавились у доповідача - начальника фінансового відділу Ольги Петровської - про точну суму надходжень від акцизу та про те, яким чином міська рада може вийти на прибутковість, тобто менше тратити і більше заробляти. Також була озвучена цифра (більше 5 мільйонів гривень) недостачі міського бюджету до кінця року. Але, як зауважив голова бюджетної комісії Микола Коцур, місто до кінця року планує не тільки тратити, але й заробляти. Як не як, ще є пів жовтня, листопад і грудень. Міський голова Петро Курляк на це зауважив, що такому стану речей можна було б запобігти, якби всі ділянки та нерухоме майно, яке було заплановано до продажу з аукціону, було вчасно виставлене і продане.
Також завжди є надія на дотацію з обласного бюджету. Тож ситуація ще не критична.
Жваву дискусію у депутатів викликало внесене з голосу питання про закриття районного інфекційного відділення яке знаходиться у Бурштинській центральній міській лікарні. Заслухавши всі за і проти, обговоривши аргументи головного лікаря Сергія Сопільняка та інших доповідачів усі погодились ще над цим питанням попрацювати до середи.
Також до середи відклали питання про виділення землі під гаражі, забудову та господарство. Справа у тому, що міська рада підготувала землю, але наразі не всі заяви від людей поновлені, тож земельно-екологічному відділу та відділу архітектури дали завдання до середи все підготувати. Загалом має бути роздано близкьо 120 ділянок.
Також під час засідання сесії міський голова зачитав лист-звернення від мешканців будинку №11 (34 підписи) по вулиці Коновальця, про необхідність ремонту дахової покрівлі. Оскільки капітальний ремонт даху вартує сьогодні, за словами представників КП «Житловик» майже 200 тисяч гривень, то у депутатів не залишилось нічого іншого, як пропонувати включити ремонт цього даху до бюджету наступного року.
Під час обговорення цього питання та інших господарських питань було зазначено також, що жоден міський бюджет самотужки не справиться з проблемною ремонту будинків. Тому вихід може бути тільки у співфінансуванні з мешканцями будинку. До слова, за нинішньої каденції у місті капітально поремонтовано 11 дахів. На сьогодні потрібно ремонтувати ще 37.
З важливого також було прийнято рішення «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення шляхом коригування статей витрат по яких відбулися цінові зміни». Це рішення (оскільки воно велике:)), разом з іншими рішеннями та рішеннями другого пленарного засідання ми опублікуємо у наступному номері. Також у наступному номері плануємо зробити повну роздруківку розгляду та обговорення важливих питань усієї 62-ї сесії.
|