Останніми роками в Україні спостерігається тенденція до закриття автостанцій невеличких міст та селищ. Причини різні: невідповідність санітарно-технічним нормам, збільшення нелегальних перевізників, та основне – збитковість цього інфраструктурного об’єкту. Подібна неприємність торкнулась і нашого міста. Ситуацію, що склалася, коментує перший заступник міського голови Володимир Романович Гулик: - До нас прийшов лист про те, що автостанція є нерентабельною. Взагалі, самим приміщенням автостанції та територією навколо неї опікується обласна служба автомобільних перевезень. Мова йшла про погодження закриття автостанції в зв’язку з тим, що вона не відповідає сучасним нормам. Це питання виносилось на розгляд сесії міської ради і не було підтримане депутатами. Депутати запропонували звернутись до відповідних служб місцевої інфраструктури для врегулювання цього питання. Однак, незважаючи на наше прохання, служба автомобільних перевезень просто закрила цю автостанцію. Бурштинська автостанція фактично обслуговувала місто та 13 навкружних сіл. Проблематично тепер буде тепер взяти пільгові квитки студентам а також працівники, які їдуть у відрядження, не зможуть взяти квитки наперед. Звичайно, припинення роботи діючої автостанції призведе до суттєвих незручностей як для мешканців Бурштина, так і для гостей міста.
|