Головна » 2013»Серпень»29 » Шукаємо експертів для створення туристичної стратегії та бренду м. Бурштин!
21:06
Шукаємо експертів для створення туристичної стратегії та бренду м. Бурштин!
Агенція місцевого економічного розвитку (АМЕР) оголошує конкурс на розробку бренду, бренд-буку та туристичної стратегії м. Бурштин. Підстава: реалізація проектів «Впровадження маркетингової стратегії м. Бурштин» та «Розробка та реалізація програми розвитку туризму у м. Бурштині» в рамках Стратегії соціального партнерства з компанією ДТЕК. Проект "Впровадження системи маркетингу м. Бурштина": Організатор: Агенція місцевого економічного розвитку м. Бурштин Співорганізатор: Бурштинська міська рада Формат участі – комерційна пропозиція в оригіналі (за підписом та печаткою учасника ). Термін подачі – до 02 вересня до 19:00 год. Бюджет проекту – 40 тис. грн Визначення переможця: за рішенням Конкурсної комісії
Проект "Написання туристичної стратегії м. Бурштина": Організатор: Агенція місцевого економічного розвитку м. Бурштин Співорганізатор: Бурштинська міська рада Формат участі – комерційна пропозиція в оригіналі (за підписом та печаткою учасника ). Термін подачі – 02 вересня 2013 до 17:00 Бюджет проекту –31,8 тис. грн Визначення переможця: за рішенням Конкурсної комісії
За деталізованим технічним завданням звертатися до керівника проекту - Олени Кравчишин, 093 52 56 649 / 098 98 28 254 Умови та часові рамки виконання проектів Група експертів має продемонструвати наступні компетенції: • Володіти практичними та теоретичними знаннями в розробці бренду та бренд-буку міста • Наявність порт фоліо (не менше 2 робіт) • Рекомендаційні листи (будуть перевагою) • Будь-які інші документи, які на Вашу думку можуть бути корисними в прийнятті рішення
Етапи проведення відбору команди експертів Експерти (група експертів), які виявили бажання взяти участь в проекті, повинні до 19.08.2013 року надіслати резюме експерта (-ів), в я кому будуть продемонстровані відповідні навички. Наявність рекомендаційних листів є перевагою. Відбір проводитиметься Конкурсною комісією.
Критерії оцінки пропозицій: • повнота та якість поданих пропозицій • підтвердження досвіду по розробці бренду та бренд-буку • вигідна цінова пропозиція, що відповідає якості надання послуг, реалістичні та конкурентоспроможні ро зцінки. • умови оплати • термін виконання/постачання • місцезнаходження (перевага надається місцевим претендентам) – якщо це є можливим. Строки виконання робіт Всі роботи по розробці бренду та бренд-буку м. Бурштин повинні бути виконані до 30 жовтня 2013 року.
За деталізованим технічним завданням звертатися до керівника проекту - Романа Данилківа, 098 80 13 508 / 050 18 85 862