УКРАЇНА Бурштинська міська рада Івано-Франківської області
СЬОМЕ СКЛИКАННЯ
Рішення від 24 грудня 2015 р. № 08/04 - 15. м.Бурштин
Про затвердження Положення про порядок
подання та розгляду електронних петицій
Відповідно до положень Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», «Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007 - 2015 роки», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з метою розширення можливостей реалізації права громадян на звернення до Бурштинської міської ради, передбаченого Конституцією України, із застосуванням ефективних новітніх методів, зокрема, шляхом електронної петиції, міська рада
вирішила:
1. Затвердити Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій згідно з додатком.
2.Дане рішення офіційно оприлюднити в газеті Бурштинської міської ради «Бурштинський вісник» та на офіційному сайті міської ради.
3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії з питань законності та етики,гуманітарної політики.
Міський голова Роксолана Джура
Додаток до рішення міської ради від 24.12.2015 р. № 08/04 -15
Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Електронна петиція - це колективне звернення громадян до Бурштинської міської ради через офіційний веб-сайт Бурштинської міської ради або веб-сайт громадського об’єднання, яке здійснює збір підписів на підтримку електронної петиції.
1.2. Електронні петиції повинні стосуватись питань, які відносяться до повноважень та компетенції Бурштинської міської ради.
II. СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕТИЦІЇ
2.1. Для створення електронної петиції до Бурштинської міської ради її автор (ініціатор) заповнює спеціальну форму на офіційному веб-сайті Бурштинської міської ради або веб-сайті громадського об’єднання, яке здійснює збір підписів на підтримку електронних петицій, та розміщує текст електронної петиції.
Автор нової електронної петиції має дотримуватися правил щодо оформлення петиції, а саме:
- авторизуватися на офіційному веб-сайті Бурштинської міської ради або веб-сайті громадського об’єднання, яке здійснює збір підписів на підтримку електронних петицій (через електронний цифровий підпис, або безпосередньо на сайті);
- вказати заголовок петиції;
- викласти суть електронної петиції;
- уточнити прізвище, ім’я, по батькові (за умовчанням підставляються реєстраційні дані);
- вказати поштову адресу (для отримання письмової відповіді на петицію);
- надати фото або відео, яке ілюструватиме петицію (на розсуд автора).
2.2. Електронна петиція не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини.
2.3. Відповідальність за зміст електронної петиції несе автор (ініціатор) електронної петиції.
2.4. Електронна петиція оприлюднюється на офіційному веб-сайті Бурштинської міської ради або на веб-сайті громадського об’єднання, яке здійснює збір підписів на підтримку електронних петицій, протягом двох робочих днів з дня надсилання її автором (ініціатором).
2.5. У разі невідповідності електронної петиції встановленим вимогам оприлюднення такої петиції не здійснюється, про що повідомляється автору із зазначенням причин відмови, не пізніше строку, встановленого для оприлюднення.
2.6. Автор (ініціатор) електронної петиції, щодо оприлюднення якої отримано відмову, може виправити петицію і розмістити її повторно на офіційному веб-сайті Бурштинської
міської ради або сайті громадського об’єднання, яке здійснює збір підписів на підтримку електронних петицій.
III. ЗБІР ПІДПИСІВ
3.1. Дата оприлюднення електронної петиції на офіційному веб-сайті Бурштинської міської ради або на веб-сайті громадського об’єднання є датою початку збору підписів на її підтримку.
3.2. Форма підписання петиції передбачає авторизацію одним з перелічених вище способів.
Якщо користувач не має акаунту на порталі він здійснює спрощену реєстрацію вказавши свої прізвище, ім’я, по батькові, e-mail і натискає кнопку «Підписати». Після цього він отримує лист на електронну пошту з пропозицією підтвердити свій голос.
3.3. На веб-сайті Бурштинської міської ради або веб-сайті громадського об’єднання, що здійснює збір підписів, обов’язково зазначаються дата початку збору підписів та інформація щодо загальної кількості та переліку осіб, які підписали електронну петицію.
3.4. Електронна петиція, адресована Бурштинській міській раді, розглядається за умови збору на її підтримку не менше як 100 підписів громадян протягом не більше одного місяця з дня оприлюднення петиції.
3.5. Електронна петиція, яка в установлений строк не набрала необхідної кількості голосів на її підтримку, після завершення строку збору підписів на її підтримку розглядається як звернення громадян.
3.6. Електронна петиція, збір підписів на підтримку якої здійснювався через веб-сайт громадського об’єднання і яка протягом установленого строку набрала необхідну кількість підписів на її підтримку, не пізніше наступного дня після набрання необхідної кількості підписів надсилається громадським об’єднанням Бурштинській міській раді із зазначенням інформації про дату початку збору підписів, дату направлення електронної петиції, загальну кількість та перелік осіб, які підписали електронну петицію (чи посилання на джерело такої інформації в мережі Інтернет), строк збору підписів, назву та адресу електронної пошти громадського об’єднання.
IV. РОЗГЛЯД ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕТИЦІЇ
4.1. Інформація про початок розгляду електронної петиції, яка в установлений строк набрала необхідну кількість підписів на її підтримку, оприлюднюється на офіційному веб-сайті Бурштинської міської ради не пізніш як через три робочі дні після набрання необхідної кількості підписів на підтримку петиції, а в разі отримання електронної петиції від громадського об’єднання - не пізніш як через два робочі дні після отримання такої петиції.
4.2. Бурштинський міський голова невідкладно, але не пізніше ніж через три робочі дні після набрання необхідної кількості підписів на підтримку електронної петиції, направляє її на розгляд до постійної комісії Бурштинської міської ради, предметом відання якої є порушене автором петиції питання.
4.3. Постійна комісія не пізніше ніж через десять робочих днів після отримання електронної петиції розглядає електронну петицію на своєму засіданні.
На засідання постійної комісії, у разі необхідності, запрошується автор електронної петиції, залучаються фахівці, спеціалісти, інші особи виконавчого органу Бурштинської міської ради (Івано-Франківської обласної державної адміністрації) та інших державних органів.
За результатами розгляду електронної петиції постійна комісія надає висновок або рекомендацію відповідно до компетенції, або готує проект рішення Бурштинської міської ради.
4.4. Бурштинський міський голова у разі отримання висновку або рекомендації від постійної комісії щодо електронної петиції, з метою вирішення питань порушених у петиції чи врахування поданих у ній пропозицій, видає доручення, розпорядження у межах своїх повноважень чи виступає суб’єктом подання проекту рішення Бурштинської міської ради.
4.5. Розгляд електронної петиції, проекту рішення з питання, зазначеного в електронній петиції, здійснюється Бурштинською міською радою першочергово на найближчому пленарному засіданні у порядку, визначеному Регламентом Бурштинської міської ради.
Висновок або рекомендація постійної комісії щодо електронної петиції, проект рішення з питання, зазначеного в електронній петиції, розглядається Бурштинською міською радою першочергово на найближчому пленарному засіданні у порядку, визначеному Регламентом Бурштинської міської ради.
4.6. Інформація про результати розгляду електронної петиції надсилається автору електронної петиції на вказану під час реєстрації електронну адресу, а також оприлюднюється на офіційному веб-сайті Бурштинської міської ради та веб-сайті громадського об’єднання, яке здійснювало збір підписів на підтримку електронних петицій.
Секретар міської ради Б.Б.Рибчук
|