П`ятниця, 20.09.2019, 19:18
Вітаю Вас Гість | RSS

Форма входу
Наші партнери
Календар
«  Серпень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Серпень » 29 » Дбаємо про імідж Бурштина
21:05
Дбаємо про імідж Бурштина
Відбулося перше засідання Робочої  групи з питань маркетингової та туристичної стратегій м. Бурштин в рамках Стратегії соціального партнерства компанії ДТЕК та м. Бурштин.
 Після закінчення засідання робочої групи кореспондент газети «Бурштинський вісник» поспілкувався з керівниками проектів: Оленою Кравчишин - керівником  проекту «Впровадження системи маркетингу в м. Бурштин» та Романом Данилківим – керівником проекту «Розробка та реалізація програми розвитку туризму, створення місцевих туристичних продуктів»
- Пані  Олено, розкажіть будь ласка, що таке бренд і бренд-бук і для чого це потрібно м. Бурштин?
- Бренд – це в першу чергу імідж міста. В рамках проекту буде розроблено логотип і слоган міста, затверджено бренд-бук. Все це створюється  для просування позитивного іміджу міста, що сприятиме встановленню партнерських відносин з українськими та європейськими містами, реалізації міжнародних проектів, залученню інвестицій, створення нових робочих місць для бурштинців, формуванню бізнес-середовища, туристичної привабливості територій, збільшенню чисельності населення міст. Саме розробка концепції бренду – це пошук особливостей міста, дослідження того, чим він  відрізняється від інших міст, рекомендації того, як забезпечити його впізнаваність.
Бренд-бук є невід’ємною частиною розробленого бренду міста, оскільки це детальна інструкція з використання всіх розроблених для компанії елементів (логотип, фірмовий шрифт, фірмовий колір, фірмовий одяг, сувенірна продукція тощо), яка при правильному використанні значно підвищує імідж.
 - Як Ви плануєте розробляти бренд, оскільки на даний момент, Бурштин асоціюють із поганою екологічною ситуацією, ТЕС і так далі?
- Ось власне і для цього ми і залучаємо досвідчених експертів, які провівши ґрунтовні дослідження, зможуть змінити такі стереотипи, адже, окрім Бурштинської ТЕС, у нас досить розвинена спортивна галузь, риболовля і я думаю це ще далеко не повний список переваг. Я впевнена, що до кінця 2013 року, ми зможемо переконати  в цьому і бурштинів, і гостей  міста.
- А що буде далі, після написання концепції бренду?
- Після громадських обговорень запропонованої концепції бренду і затвердження її на сесії Бурштинської міської ради у 2014 році компанія ДТЕК профінансує виготовлення першої брендової продукції Бурштина (сувенірів з символікою міста, поліграфії, одягу, зовнішньої реклами тощо)
- Романе, а Ви як керівник проекту «Розробка та реалізація програми розвитку туризму, створення місцевих туристичних продуктів», вважаєте, що місту необхідна  туристична стратегія?
- Розробка стратегії це лише перший етап, вона потрібна для того, щоб на основі проведеного експертами дослідження можливостей м. Бурштин, визначити його особливості та потенціал. Саме стратегія повинна  проілюструвати, які туристичні послуги будуть актуальними для міста, і в якому напрямі розвивати туризм в подальшому.
- Хто буде займатися розробкою туристичної стратегії?
- Розробляти Стратегію будуть експерти, які працюють в даній сфері. Власне, на сьогоднішній робочій групі було затверджене технічне завдання для написання Стратегії, наступний етап – оголошення конкурсу на відбір відповідних експертів. Ми плануємо залучати громадськість до написання стратегії, через опитування враховувати думки та побажання бурштинів.
Наш кор.
Переглядів: 541 | Додав: vovak | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: