Розпорядження міського голови
від 30.01. 2015 р
Виконавчий комітет Бурштинської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
Відділу освіти і науки
Провідного спеціаліста
Основні вимоги до кандидата:
- громадянство України;
- повна вища освіта (як правило юридична )за освітьо- кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на посаді спеціаліста І чи ІІ категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.
- навики роботи на комп’ютері.
Особи, які бажають взяти участь у заміщенні вакантних посад подають такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
-копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання;
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції", наявність у себе та близьких осіб корпоративних прав;
- копію документа, який посвідчує особу;
- медичну довідку про стан здоров’я за формою , затвердженою №133/о МОЗ України;
- письмову згоду на проведення спеціальної перевірки;
- згоду на збір та обробку персональних даних;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
Подавати заяву та інші документи, а також отримати додаткову інформацію за адресою :
м.Бурштин вул.С.Стрільців ,4
каб. №4, тел.42758
|