Світлана Видай: роботи вистачає - 1 Червня 2016 - Бурштинський вісник
Понеділок, 05.12.2016, 03:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Форма входу
Наші партнери
Календар
«  Червень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Червень » 1 » Світлана Видай: роботи вистачає
11:36
Світлана Видай: роботи вистачає

Посада керуючої справами виконавчого комітету не особливо публічна, проте життєво необхідна для нормального функціонування державницького апарату. Адже у обов’язки керуючої входить не тільки організація роботи виконкому а й багато інших важливих функцій та обов’язків 
Видай Світлана Олександрівна обійняла цю посаду, за її ж словами, досить несподівано для себе. Опісля роботи у виборчій комісії новообраний міський голова Роксолана Джура запропонувала перейти на роботу у приймальню міської ради, а вже за декілька днів депутати одноголосно проголосували за її призначення.
Про враження  та про особливості нової посади говоримо з Світланою Олександрівною перед черговим засіданням виконавчого комітету міської ради.

- Світлано Олександрівно,  розкажіть про основні свої функції на посаді керуючої справами виконавчого комітету?
- Їх багато. Зараз спробуємо перелічити. Керуюча справами виконавчого комітету здійснює загальне керівництво роботою апарату виконавчого комітету, ведення діловодства у виконавчому комітеті міської ради;  контролює виконання рішень виконкому і розпоряджень голови; забезпечує підготовку матеріалів на розгляд виконавчого комітету, підписує протоколи засідань виконавчого комітету та додатки до рішень виконкому; організовує оперативне і своєчасне доведення рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови до виконавців; здійснює оформлення, облік і зберігання протягом установленого терміну протоколів засідань виконавчого комітету; у необхідних випадках видає копії, виписки з прийнятих рішень і розпоряджень; веде журнал реєстрації проектів та рішень виконкому; здійснює контроль за своєчасним розглядом заяв і скарг громадян з питань роботи виконавчих органів ради; забезпечує культуру діловодства; здійснює контроль за виконанням документів, які надійшли у виконавчий комітет міської ради; здійснює контроль за підготовкою і видачею розпоряджень міського голови з питань основної діяльності  виконавчого комітету; здійснює видачу і оформлення актів цивільного стану; подає статистичні дані та забезпечує ведення по господарських книг по с. Вигівка;  візує проекти розпоряджень міського голови з основної діяльності; готує річний план регуляторної діяльності виконкому.
Також керуюча підписує  бланки відряджень; свідоцтва про народження, одруження, смерть; довідки, які видаються виконавчим комітетом міської ради; звіти про витрачання бланків суворої звітності.
А ще я курую діяльність загального відділу; сектору кадрової роботи; відділу з ведення державного реєстру виборців; центру надання адміністративних послуг; служби господарського забезпечення, архіваріуса та сектору реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб за місцем проживання виконавчого комітету Бурштинської міської ради.
- Депутати сьомого демократичного скликання працюють за принципово новим регламентом, який дещо ускладнив, але, з іншого боку, і значно врегулював процеси прийняття рішень. Чи відбулись зміни у роботі виконавчого комітету.
- Порівнювати, звичайно, можна, однак для мене це  все нове. Нова влада, нова посада, новий регламент. Якщо ж направду, то  зміни у законодавстві відбулись, а відповідно й зміни у регламенті. Наприклад, відповідно до ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» проекти рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття. 
Однак, на мою думку, це ускладнює роботу виконавчих органів, оскільки за таких умов порушується термін розгляду заяв, звернень, клопотань тощо. Адже у ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян» зазначено, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Тож виникає питання: «Як вчасно надати відповідь?»
- Чи є «прогульники» у виконавчому комітеті?
- Наразі ні, адже усі  ми дорослі й зайняті люди і кожен з членів виконавчого комітету розуміє, що на нього покладена велика відповідальність. Тому й знаходять час для громадської роботи. Варто зазначити, що у нинішньому виконавчому комітеті є люди, котрі вже мають досвід такої роботи. Зокрема уже був секретарем ради Богдан Рибчук (нині - секретар ради, член виконкому - ред.), керувала справами виконавчого комітету Надія Кицела (нині - заступник міського голови, член виконкому - ред.), у минулому виконкомі працював і нинішній заступник голови Володимир Гулик. Тож є на кого розраховувати у скрутну хвилину. 
- Цікавить питання реєстрації шлюбів. Знаю, що до Бурштина одружуватись приїжджають навіть із Калуша?
- Так, на сьогоднішній день у нас  можна дешево одружитися. Держмито за реєстрацію шлюбу становить 0,85 грн. Урочиста реєстрація шлюбу проходить у актовій залі міської ради, на першому поверсі. Попередньо узгоджується година та сценарій відповідної церемонії. 
Наречені у нас не лише місцеві, є з Рогатинщини, Львівщини, та й з Калуського району нещодавно приїжджали.
Стається це тому, що у області діє зареєстрований головним управлінням юстиції в Івано-Франківській області розмір плати за надання платних послуг відділами Державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС) головного, районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції Івано-Франківської області. Оскільки у нас в місті відсутній міський відділ юстиції, а, відповідно, й відділ ДРАЦС, то у нас плата за шлюб цілком символічна. До прикладу, організація та проведення індивідуальних обрядів державної реєстрації у відділі ДРАЦС вартує: повний обряд 287 грн, скорочений - 191 грн. За межами відділу - 766 грн У вихідні дні та святкові у відділі ще інша ціна: виїзні церемонії 1149 грн
Час йде вперед, тому ми теж крокуємо із ним, на перспективу планується створити свій відділ державної реєстрації актів цивільного стану громадян, що допоможе надавати населенню більшу кількість адмінпослуг, оскільки на сьогоднішній день ми проводимо лише первинну реєстрацію. 
Також я займаюсь реєстрацією народження та смерті, але за ці послуги держмито не стягується. Однак майбутнім батькам слід памятати, що відповідно до ст.144 Сімейного кодексу України реєстрація дитини в органах реєстрації актів цивільного стану обов’язкова і повинна бути проведена не пізніше одного місяця з дня народженя дитини у іншому випадку складається протокол адмінпорушення і вже адмінкомісія приймає рішення про  стягнення штрафу.
- З чим найчастіше звертаються люди до виконавчого комітету та скільки рішень уже прийнято?
- У минулому році відбулось два засідання нинішнього складу виконавчого комітету на котрих було розглянуто 47 питань. У цьому році відбулось уже  (станом на вівторок, 24 тарвня - ред.) три засідання, на котрих розглянули і прийняли рішення по 74 питаннях. Щодо проблематики, то найчастіше бурштинці звертаються з побутовими та майновими проблемами. З усіма рішеннями виконавчого комітетут та проектами рішень можна у будь-який час ознайомитись на сайті Бурштинської міської ради у розділі «нормативні документи»
- Дякую за відповіді.

В.К.

 

Переглядів: 128 | Додав: REDAKTOR | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: