П`ятниця, 19.04.2024, 19:00
Вітаю Вас Гість | RSS

Форма входу
Наші партнери
Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Березень » 6 » СЕСІЯ
12:26
СЕСІЯ

У четвер, 5 березня, відбулось засідання 52 сесії Бурштинської міської ради, на порядок денний виносилось 18 питань серед яких "про підсумки соціально-економічного розвитку за 2014 рік".

Як було зазначено у минулому році вдалося виконати близько 70% робіт, є цілий ряд незакінчених об'єктів, серед них здебільшого ремонтні дорожні роботи. Причина у тому, як пояснив голова Петро Курляк -  несвоєчасне проведення Держказначейством коштів. Наразі неможливо спрогнозувати чи буде можливість завершити усі розпочаті у 2014 році роботи, адже згідно змін Бюджетного Кодексу податки, які йшли в спеціальний фонд, цього року потрапляють в загальний фонд. Основним завданням є проплата захищених статей. Скільки поступить до бюджету міста коштів, як виконуватиметься програма соціально-економічного розвитку ніхто не може передбачити. Але в першу чергу будуть завершені та профінансовані вже розпочаті роботи 2014 року,а також, за наявності відповідного фінансування, розпочнуться нові, - ті, які заплановані уже на 2015 рік. Казначейська заборгованість перед Бурштинською міською радою на сьогодні (5 березня-ред) становить 343 тисячі гривень. Ця досить велика сума коштів була державною субвенцією, яку планували використати на встановлення бруківки у центральній частині міста, на так званій стометрівці біля ЗОШ №2. Освоїти кошти не вдалося, адже їх провели у грудні, коли вже будь-які дорожні ремонтні роботи виконати не можливо. Погашення цієї заборгованості лягло на міський бюджет.

На сесії також було зазначено, що виконком Бурштинської міської ради прийняв рішення про збільшення батьківської плати у дошкільних закладах міста на харчування дітей до 10 гривень, решту - 7 гривень, покриватиме бюджет міста. Адже згідно нового Бюджетного Кодексу співвідношення у платі за харчування дітей у садочках відтепер буде становити: від 60% - батьки, 40% і нижче - бюджет.

Підбиваючи підсумки виконання плану природоохоронних заходів у 2014 році, Володимир Копаниця - начальник земельно-екологічного відділу, зазначив, що не все заплановане вдалося зреалізувати. Причина, як і в попередньому питанні, несвоєчасне надходження субвенційних коштів.  Сьогодні близько 70 відсотків екологічних коштів, що надходять до місцевого бюджету, переходять до обласного і тільки там вирішують, яку кількість коштів і на які роботи повернути. Наразі, як було зазначено, обласний фонд охорони навколишнього середовища обрав до виконання тільки два проекти із фінансуванням до 1 мільйона гривень, зокрема це прокладання каналізаційного колектору по вулиці Ольги Басараб, та заходи від підтоплення та затоплення на вулиці під Рудкою.  Депутати підняли питання водовідвідних каналів, які за період зими потребують очищення. Кошти на це, як запевнив голова, є. Частину робіт, у новій частині міста, візьме на  себе комунальне підприємство "Житловик", у старій частині цим питанням займатиметься хтось із підприємців міста. Більшість власних екологічних коштів у цьому році будуть спрямовані на завершення уже розпочатих робіт.

Чому екологічні кошти не надходять до місцевого бюджету - таке питання свого часу піднімали депутати місцевої ради, натомість з області отримали відповідь у вигляді листа, який зачитав голова Петро Курляк:

" На виконання доручення Івано-Франківської обласної ради до листа голови Бурштинської міської ради від 23.12.2014 року Головне Управління ДПС в області інформує про наступне:

У відповідності до пункту 4 статті 68 Податкового Кодексу України податок на доходи фізичних осіб утриманий з доходів резидентів та нерезидентів зараховується до бюджету згідно з Бюджетним Кодексом України. Такий порядок застосовується всіма юридичними особами, в тому числі такими, що мають філії, відділення інші відокремлені підрозділи, що розташовані на території іншої територіальної громади ніж така юридична особа, а також відокремленими підрозділами, яким в установленому порядку надано повноваження, щодо нарахування, отримання і сплати до бюджету податку. У разі прийняття рішення про створення відокремленого підрозділу, юридична особа повідомляє про це контролюючі органи за своїм місцем знаходження, та місцем знаходженням таких новостворених підрозділів у встановленому порядку. Суми податку на доходи нараховані відокремленим підрозділом на користь фізичних осіб за звітний період перераховуються до відповідного бюджету за місцем знаходження такого відокремленого підрозділу. У разі, якщо відокремлений підрозділ не уповноважений нараховувати податок на доходи фізичних осіб, за такий відокремлений підрозділ усі обов'язки податкового агентства виконує юридична особа. Податок на доходи нарахований працівниками відокремленого підрозділу перераховується до місцевого бюджету за місцем знаходження такого відокремленого підрозділу. Що стосується екологічного податку, то порядок подання податкової звітності та сплати екологічного податку визначений в статті 250 розділ 8 Податкового Кодексу України із змінами та доповненнями. Платники податку складають податкові декларації за формою встановленою у порядку передбаченому статтею 46 цього Кодексу. Подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового кварталу до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації. За викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин у водні об'єкти...."

Голова зауважив, що в листі не вказується про те, де стоїть джерело забруднення, а тільки за що платиться податок, тому цей лист дає підстави ставити питання про повернення коштів, якщо не повної суми, то бодай частково у місто Бурштин.  

Надія Польова

Переглядів: 825 | Додав: vovak | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: