Вівторок, 23.04.2024, 10:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Форма входу
Наші партнери
Календар
«  Липень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Липень » 9 » РОКСОЛАНА ДЖУРА: ШКОДУВАТИ НЕМАЄ ЧАСУ
11:12
РОКСОЛАНА ДЖУРА: ШКОДУВАТИ НЕМАЄ ЧАСУ

З часу нашого останнього інтерв’ю з очільницею міста Роксоланою Джурою минуло більше трьох  місяців. За цей час міська рада та виконавчий апарат зробили багато корисної роботи, та й подій у місті сталося достатньо для того, щоб чергова наша розмова відбулася саме на цьому тижні. Та й привід для цього є непогнаий. Але про привід - у кінці матеріалу.

- Роксолано Олександрівно, два тижні назад наше місто пережило таку собі техногенну катастрофу. 
- Справді, у ніч на 21 червня Бурштином пройшовся буревій, який завдав збитків приблизно на 200 тисяч гривень. Зокрема у місті було повалено близько 80-ти сорока-п’ятдесятирічних дерев.
Тут, в першу чергу, хочеться подякувати працівникам нашого КП «Житловик», котрі три дні без відпочинку ліквідовували наслідки стихії - різали і вивозили ті дерева. Навіть сьогодні можна побачити, що ще не все стигли вивезти, проте робота вже на завершенні.
Також сильний вітер познімав шифер і попідривав дахи у будинках як приватного сектору, так і в багатоповерхівках. У цьому випадку велику допомогу місту надав Івано-Франківський ЦШК. Дякую Миколі Круцю за наданий шифер. Ці проблеми також вже майже ліквідовані. Залишилось доробити дахи у декількох будинках по вулиці Стуса 1, 3, 8  і перебити шифер на покрівлях будинків по вулиці О.Басараб, 4, Шухевича, Міцкевича та Січових Стрільців. Окрім того для ліквідації наслідків стихії було придбано біля 800 метрів квадратних  м’якої покрівлі. Багато допомогли і місцеві підприємці.
Хочеться попросити вибачення у бурштинців за те, що ці роботи тривають вже більше двох тижнів, адже через це десь не виконуються інші необхідні роботи по місту.
- Що зараз важливого робиться у Бурштині.
- Окрім ліквідації наслідків стихії ми викладаємо доріжки по Стуса 21 та позаду будинку на Будівельників 2; шутруємо дороги по вулицях Юхвітова, Зелена. Зараз перехидимо до робіт по вулиці Герцена, Франка і Сагайдачного.
Ліквідовуються також пориви, котрі утворились внаслідок випробування системи водо та теплопостачання в рамках підготовки до осінньо-зимового сезону. 
Продовжуємо міняти лампочки вуличного освітлення. Тобто соціально-економічна програма виконується.
- Відновились роботи з укладання доріжки по вулиці Шухевича.
- У нас з підприємцем, який там виконує роботи, є договір. Ми йому проплатили аванс і тепер чекаємо завершення робіт.  Швидкість виконання залежить від внутрішніх процесів його роботи. Решту суми ми оплатимо по завершенні  доріжки.
- Майже всі роботи по місту виконує КП «Житловик». Яка доля цього підприємства? Як триває реорганізація і чи триває узагалі?
- Сьогодні на півроку відтермінований Закон про створення ОСББ. Тож вся реорганізація комунальної сфери в державі зависла. Ми у Брштині прийняли рішення, що КП «Житловик» буде існувати. Зараз готуємо місто до опалювального сезону. Реорганізація КП «Житловик» відбувається у кожному господарстві по різному. Десь місто більше бере на фінансування ГБІО, десь проводимо часткове скорочення, десь оптимізацію. Будемо зараз вирішувати, що ж робити з тепловими мережами у місті. 
- Кожного року у місті є утопленики...
- ...Цього року у червні Бурштин також відзначився в цьому плані, адже люди топились три тижні вряд. Крапкою у моєму терпінні стала загибель 13-річного хлопчини, котрий стрибнув із вишки. Ця вишка була розташована на території колишньої рятувальної станції. Нині вишки вже немає. Мешканці міста повинні віднестися з розумінням до цього, адже вона була практично «безхозна».  
Цю вишку зрізали представники громадської організації, котра погодилась створити у місті рятувальну службу. Уже готуються документи для її реєстрації.  Тож в скорому часі, сподіваюся, рятувальна служба працюватиме.
Хочу зазначити, що весь метал з вишки стоїть на складі, ніхто його нікуди не зддавав і здавати не буде.
- Чи є єдина позиція у місті та у представників ДТЕК БуТЕС щодо так званого «пляжу». Чи є у нас в місті пляж?
- Єдиної позиції немає, адже якась визначеність передбачає багато проблем із прибиранням пляжу, очисткою дна, роботою рятувальників. Колись станція, місто і всі допоміжні структури були одним комплексом. Тепер усе трохи по іншому. Але Бурштин не можна від’єднувати від Бурштинської ТЕС.
Хочу ще зазначити, що ми вивезли з «пляжу» 9 КАМАЗів сміття тільки за останні два місці і продовжуватимемо там прибирати. Але також хочу звернутися до бурштинцв та гостей міста щоб не смітили, бо там знову брудно.
- Повернемось до співпраці з ДТЕК. 24 червня відбулось чергове засідання комітету з управління впровадження Стратегічного плану соціального партнерства ДТЕК з м. Бурштин на 2016-2020 рр. і на ньому були внесені чергові зміни до Плану.
- Я відношуся до усього цього дуже по-філософськи. Адже багато пунктів, які нам гарантували раніше зараз дещо змінюють свій пріоритет. Для мене у цьому році було важливо, щоб виділили гроші на футбол, на підтримку житлово-комунального господарства, та соціальної сфери, тобто медицини.
- На останній сесії вчергове було прийнято рішення про утворення Бурштинської об’єднаної територіальної громади. І що далі?
- Справді - ми все знову переробили і подали у область. Цього тижня відвезли також висновок-клопотання до Івано-Франківської облдержадміністрації про проведення виборів у нашій ОТГ у тому форматі, в якому вона була затверджена згідно рішення сесії обласної ради від 24 липня 2015 року.  Яка буде воля ОДА - будемо бачити.
- На сайті міськради є розпорядження про громадські слухання на тему: «Розроблення детального плану території для будівництва та обслуговування житлового будинку та господарських будівель та споруд площею 15.0 га в урочищі «Пасовище».
- Так, це йде мова про майже 150 планів розміром 9 сотих. Я пропоную аби ця розмова пройшла публічно і відкрито. Ми запросимо туди усіх, хто потребує земельної ділянки - у нас є багато достойних людей і це буде наше колегіальне рішення. Запрошую усіх прийти на слухання.
- Другий раз міськрада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Головного спеціаліста з міжнародної співпраці та інвестиційної діяльності. Ніхто не хоче йти на роботу?
- Подав хлопчина документи на комісію, але є питання по відтермінуванню його служби в армії. Ми не можемо прийняти людину, котра ще не має військового квитка. Кандидат говорить, що військовий квиток у нього буде до кінця липня. Побачимо. Наразі оголошений повторний конкурс.
- Що має вміти кандидат?
- Це має бути  не тільки комунікабельна людина. Вона має мати знання економіки, фінансів, володіти хоча б однією іноземною мовою. 
- А як ситуація зі штатом у виконавчому апараті ради, котрий продовжує зростати.
- Зараз ми створили два відділи, котрі були необхідні у зв’язку зі зміною статусу міста. Це відділ Державної реєстрації та відділ, котрий займається припискою. Там працюють по троє людей. Більше нічого ми не створювали. Також ми прийняли на роботу людину, котра має працювати з учасниками АТО. Жодної лишньої людини у штат не введено.
- Нещодавно місто святкувало День молоді та День Конституції. Під час урочистостей вперше відбувся своєрідний «відкритий мікрофон». Чи виправдав себе цей захід?
- Безумовно. Сьогодні громада хоче, щоб її почули. Було багато цікавих і наболілих питань, люди змогли відкрито висловитися і почути відповіді. Сподіваюся, така практика продовжиться і в наступному будемо долучати до таких заходів і депутатський корпус і працівників апарату міської ради.
- Серед подібних міст у нашій області ви єдина досить молода жінка - голова. Чи не шкодуєте про обраний шлях?
- Ні. Шкодують слабкі люди. Нам же потрібно вирішувати поточні проблеми міста і намагатись впевнено дивитись у майбутнє. Та й немає часу шкодувати, адже проблем у Бурштині достатньою.
- Дякую за розмову. Дозвольте від редакції привітати Вас із наступаючим Днем Народження. Всього найкращого.
- І вам дякую.

Переглядів: 979 | Додав: REDAKTOR | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: